Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Πάνος Μπούσαλης - Ευχή



Πέφτει βαρύ το δειλινό
και μέσα στων ματιών σου τον φεγγίτη,
ένα κεράκι ορφανό,
προσμένει τον Αποσπερίτη.

Μα εγώ θα στείλω προσευχή,
να κρύβει όλου του κόσμου την αλήθεια,
ν' ανθίσει την ανατολή,
τριαντάφυλλο στα δυο σου στήθια.

Κι ένα γλυκό φιλί στο μαξιλάρι σου
κι όλα τ' αστέρια του ουρανού για χάρη σου,
να 'ναι ο ύπνος σου καλός, καλή μου,
να 'ναι η ψυχή σου φωτεινή, ψυχή μου.

Κλείνεις τα μάτια σου βαριά
κι αργοκυλάει το δάκρυ στο σεντόνι
κι είναι ο πόνος σιδεριά,
που την καρδούλα σου πλακώνει.

Μα εγώ θα στείλω μιαν ευχή,
πουλί θαλασσινό στο όνειρό σου,
να κελαηδήσει την αυγή,
τραγούδι μοναχά δικό σου.

Κι ένα γλυκό φιλί στο μαξιλάρι σου
κι όλα τ' αστέρια του ουρανού για χάρη σου,
να 'ναι ο ύπνος σου καλός, καλή μου,
να 'ναι η ψυχή σου φωτεινή, ψυχή μου.

.-.-.


στίχοι, μουσική, ερμηνεία:  Πάνος Μπούσαλης
cd: "Γκέμμα" 2011
παραγωγή: Μετρονόμος

Παραγωγή video clip: www.studiokouros.gr
Σκηνοθεσία-Διευθ.Φωτογραφίας: Τάκης Κούρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου