Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Δήμητρα Γαλάνη / Γιώργος Μαρίνος - Μη μου μιλάς για αγάπη




Μη μου μιλάς γι' αγάπη
σαν κλαίνε τα πουλιά
μη μου μιλάς γι' αγάπη
στην έρμη ακρογιαλιά

Δεν πάει καλό καράβι
σε θάλασσα ρηχή
έρημη θ' απομείνει
για πάντα η εξοχή.

Μη μου μιλάς γι' αγάπη
στην έρμη ακρογιαλιά
μη μου μιλάς γι' αγάπη
σαν κλαίνε τα πουλιά

Κάτι κρυφό το κύμα
λέει στην σιγαλιά
το παίρνουνε στο δείλι
και κλαίνε τα πουλιά.

Στάζει η ψυχή μου δάκρυ
πίκρα σταλιά σταλιά
πεθαίνει τ' όνειρό μας
σαν τη στερνή αντηλιά.

.-.-.-.

στίχοι: Κώστας Ασημακόπουλος
μουσική: Γιάννης Σπανός
ερμηνεία: Δήμητρα Γαλάνη / Γιώργος Μαρίνος
στην ταινία "Όμορφες μέρες" (1970) του Κώστα Ασημακόπουλου με πρωταγωνιστές τους Αλεξάνδρα Λαδικού, Γιώργο Τζώρτζη, Διονύση Παπαγιαννόπουλο, Βίλμα Κύρου, Νίκη Τριανταφυλλίδη, Μηνά Χαζτησάββα, Αλέκο Αλεξανδράκη κ.α.
Η ίδια μελωδία με στίχους του Λευτέρη Παπαδόπουλου και τίτλο "Βροχή και σήμερα" κυκλοφόρησε στον δίσκο των Σπανού - Παπαδόπουλου "Μέρες αγάπης" (1973) και στον δεύτερο προσωπικό δίσκο στης Δήμητρας Γαλάνη "Δήμητρα Γαλάνη 2" (1973)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου