Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Νίκη Τσαϊρέλη - Νύχτα στο σπιτάκι μου να 'ρθείς



Νύχτα στο σπιτάκι μου να 'ρθείς
και στη καμαρούλα μου να μπεις
μια καρδιά που πλήγωσες θα τη λυπηθείς
στο πικρό ξημέρωμα κάποιας χαραυγής

Θα με δεις να χάνομαι και να νοσταλγώ
τις χαρές που ζήσαμε και να σου ζητώ
δίπλα μου να κοιμηθείς και ποτέ ξανά
να μη φύγεις μάτια μου πάλι μακριά

Νύχτα στο σπιτάκι μου να 'ρθείς...

Μάγισσες σου δώσανε να πιεις
βότανο κιαι μένα ν' αρνηθείς
σε μια στράτα χάθηκες κι έφυγες νωρίς
στο πικρό ξημέρωμα κάποιας χαραυγής

Κάθε βράδυ χάνομαι και σ' αναζητώ
στις χαρές που ζήσαμε κι όλο σου ζητώ
δίπλα μου να κοιμηθείς και ποτέ ξανά
να μη φύγεις μάτια μου πάλι μακριά

Νύχτα στο σπιτάκι μου να 'ρθείς...

.-.-.-.

στίχοι, μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης
ερμηνεία: Νίκη Τσαϊρέλη
cd: Εκεί που σβήνει ο άνεμος (1996)
ενορχήστρωση: Ηρακλής Βαβάτσικας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου