Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Ορφέας Περίδης - Ζηλεύει η νύχτα



Ζηλεύει η νύχτα
- κάτι απ' το φως της έχεις πάρει
στρέφεις το βλέμμα ψηλά
- κι ανάβει το φεγγάρι
έξω απ' το χρόνο
- γύρω σου ακίνητα τοπία
χορεύεις μόνη
- μέσα σε μια φωτογραφία

Παίξε με στα χέρια σου σαν σφαίρα
πέτα με ψηλά στον αέρα
δώσε μου πνοή απ' την πνοή σου
να ξαναγεννηθώ μαζί σου

Η νύχτα φεύγει
- με τις μνήμες σου φωτίζει
ο κόσμος όλος
- γύρω από σένανε γυρίζει
εικόνα ονείρου
- που η μέρα δεν τη σβήνει
δε μ' αγγίζεις
- μα τα σημάδια σου μ' αφήνεις

Παίξε με στα χέρια σου σαν σφαίρα
πέτα με ψηλά στον αέρα
δώσε μου πνοή απ' την πνοή σου
να ξαναγεννηθώ μαζί σου

Ζεστό ποτάμι
- αυτή τη ζεστασιά σου δώσ' μου
θερμό εσύ ρεύμα
- στην κρύα θάλασσα του κόσμου

Παίξε με στα χέρια σου σαν σφαίρα
πέτα με ψηλά στον αέρα
δώσε μου πνοή απ' την πνοή σου
να ξαναγεννηθώ μαζί σου.

.-.-.-.

στίχοι, μουσική, ερμηνεία: Ορφέας Περίδης
δίσκος: Αχ ψυχή μου φαντασμένη (1993)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου