Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Νένα Βενετσάνου - Ρωτώ να μάθω την αλήθεια



Οι αντοχές μου μαδούν μεσ' στα χρόνια,
σκύβω, μαζεύω την ερημιά...
Κι όλο ρωτώ να μάθω την αλήθεια
κι όλο μου λένε παραμύθια.

Τα παιδιά μου κηδεύω τα βράδια,
μεσ' στους αιώνες καρτερικά...
Κι όλο ρωτώ να μάθω την αλήθεια
κι όλο μου λένε παραμύθια.

Τη ζωή μου κοιτώ και δειλιάζω,
πόσο δεν άλλαξε πουθενά...
Κι όλο ρωτώ να μάθω την αλήθεια
κι όλο μου λένε παραμύθια.

Σε δουλειά, συντροφιά και αγάπη,
έσκυψα, πήρα τη μοναξιά...
Κι όλο σε σένα που με συντροφεύεις,
μιλώ και δεν καταλαβαίνεις.

"Έλα κάτσε κυρά μου εδώ πέρα",
μου λέει κάποια από μακριά,
"κόβει η αλήθεια, κόβει και θερίζει
κι όποιος την βρει τον βασανίζει..."

.-.-.-.

στίχοι: Ελένη Κομνηνού
μουσική, ερμηνεία: Νένα Βενετσάνου
δίσκος: "Το κουτί της Πανδώρας" 1984

δημιουργός video clip: Μαργαρίτα Πάσχου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου