Σάββατο 3 Ιουνίου 2023

Βένια Καραγιαννίδου - Της καρδιάς νύχτα βαριά

Της καρδιάς νύχτα βαριά (Αυτή η νύχτα μένει ~ Alpha TV) from Rhgas-AAA on Vimeo.

Την πόρτα κλείνεις πίσω σου
με μια ματιά μαχαίρι.
Το τελευταίο μας φιλί
να 'ταν αυτό ποιος ξέρει,
να 'ταν αυτό ποιoς ξέρει.

Αχ να μπορούσα να σου μιλούσα,
για της καρδιάς μου τη νύχτα τη βαριά.
Χωρίς εσένα κι αν φέξει η μέρα,
άδειο πουκάμισο θα είμαι πια, (παντοτινά).

Μου φεύγεις και παίρνεις μάτια μου
τον ήλιο απ' τη ζωή μου
κι η αγκαλιά σου η στερνή
ματώνει την ψυχή μου,
ματώνει την ψυχή μου...

Αχ να μπορούσα να σου μιλούσα,
για της καρδιάς μου τη νύχτα τη βαριά.
Χωρίς εσένα κι αν φέξει η μέρα,
άδειο πουκάμισο θα είμαι πια, παντοτινά.

Μουσική: Γιώργος Ανδρέου,
στίχοι: Γιώργος Μακρής,
ερμηνεία: Βένια Καραγιαννίδου (ντουμπλάρει στα τραγούδια την Διαμάντω/Άννα Μάσχα).
"Αυτή η νύχτα μένει" ~ Alpha TV
Σ1ΕΠ15 21/11/22 + Σ1ΕΠ86 01/06/23

--- Δευτέρα βράδυ 21/11/22. Το τελευταίο τραγούδι που σου άρεσε και μου ζήτησες να στο βρω... Βρέθηκε μάτια μου... Θα το ακούμε πάντα μαζί, αλλά δεν θα είσαι ποτέ εδώ να το ακούσεις... Πάντα μαζί, ποτέ ξανά εδώ... Αδελφούλα μου...
Μου φεύγεις και παίρνεις μάτια μου
τον ήλιο απ' τη ζωή μου.
Αχ να μπορούσα να σου μιλούσα,
για της καρδιάς μου τη νύχτα τη βαριά.
Χωρίς εσένα κι αν φέξει η μέρα,
άδειο πουκάμισο θα είμαι πια, παντοτινά. 😔

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου