Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Σανάδες - Καληνύφτα



Ti en glicea tusi nifta ti en o ria
C'evo e pplonno penseonta 'ss esena
c' ettu -mpi 's ti ffenestra-ssu, aga pi-mu
tis kardia-mmu su nifto ti ppena.

La la la la la lalero, la la la la la la la...

Evo penta se sena penso
jati sena, fsixi-mmu, 'gapo
ce pu pao, pu sirno, pu steo
's ti kkardia panta sena vasto.

La la la la la lalero, la la la la la la la...

Kali nifta Se finno ce pao
plaia 'su ti 'vo pirta priko
ma pu-pao, pu sirno, pu steo
's ti kkardia panta sena vasto.

La la la la la lalero, la la la la la la la...

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Τι έν γκλυτσέα τούση νύφτα τι έν ώρια
τσ' εβώ ε πλώνω πενσέοντα σε σένα
τσ' ετού μπει στη φενέστρα σου αγάπη μου
της καρδίας μου σου 'νοίφτω την πένα

Λαλαλαλαλέρο...

Εβώ πάντα σ' εσένα πενσέω
γιατί σένα φσυχή μου 'γαπώ
τσαι που πάω που σύρνω που στέω
στην καρδιά μου πάντα σένα βαστώ

Λαλαλαλαλέρο...

Καληνύφτα σε ΄φήνω και πάω
πλάια σου 'τι 'βω πίρτα πρικό
τσαι που πάω που σύρνω που στέω
στην καρδιά μου πάντα σένα βαστώ

Λαλαλαλαλέρο...

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Τι γλυκιά είναι τούτη η νύχτα, τι ωραία
και γώ δεν ξαπλώνω σκεφτόμενος εσένα
και να μπει στο παραθύρι σου, αγάπη μου,
της καρδιας μου σου στέλνω τον πόνο

Λαλαλα λαλα λερο…

Εγώ πάντα εσένα σκέφτομαι,
γιατί εσένα, ψυχή μου, αγαπώ
και όπου κι αν πάω, όπου μένω, όπου σταθώ
στην καρδιά μου πάντα εσένα βαστώ

Λαλαλα λαλα λερο…

Καληνύχτα σε αφήνω και πάω
πλάγιασε εσύ και εγώ φεύγω θλιμένος
μα όπου κι αν πάω, όπου μένω, όπου σταθώ
στην καρδιά μου πάντα εσένα βαστώ

Λαλαλα λαλα λερο…

.-.-.-.

Παραδοσιακό Κάτω Ιταλίας / διασκευή: Χαΐνηδες
στίχοι, μουσική: Vito Domenico Palumbo (1856-1918 από το χωριό Καλημέρα, Νότια Ιταλία)
ερμηνεία: Σανάδες / φωνητικά: Δημήτρης Ζαχαριουδάκης
[Οι Σανάδες είναι: Μάτα Κούρτη, Μάρθα Μαυροειδή, Σπυριδούλα Μπάκα, Μαρία Σταύρακα, Μαρία Μελαχροινού, Μαριαστέλλα Τζανουδάκη, Σοφία Σαρρή, Μαρία Κώτη, Αγγελική Τουμπανάκη (τραγούδι, νταούλι)]
cd: Η κάθοδος των σαλτιμπάγκων (2008, ζωντανή ηχογράφηση από το "Θέατρο Βράχων Μελίνα Μερκούρη" στις 17 Ιουλίου 2008)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου