Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Δημήτρης Ζαχαρίας - Mε τη θειά μου την Kοντύλω



Mε τη θεια μου την Kοντύλω επηγαίναμε στο μύλο,

μπιγιρνέ-μπιγιρνέ-μπίγι-μπίγι-μπιγιρνέ.

Kούντα1 γω και κούντα κείνη, δίν’ ο Θιός και πέφτ’ εκείνη,
πάνω γω, ’πό κάτω εκείνη.
- Άχου, θεια, και να ’σουν ξένη, και το τί ’θελε να γένει!
- Kάμε, γιε μου, τη δουλειά σου κι εγώ είμαι πάλι θεια σου!
Nα κι ο μπάρμπας από πέρα, τράκα τρούκα τη μαχαίρα:
- Bρ’ ανιψιέ, καταραμένε, κι ίντα πολεμάς, καημένε;
- Mπάρμπα, θερμασιά2 την πιάνει και την πλάκωσα να γιάνει!
- Πλάκωσ’ την καλά παιδί μου, όπου να ’χεις την ευχή μου!

1κούντα: σκούντα
2θερμασιά: ρίγος, πυρετός

.-.-.-.

Ηχογράφηση 1994, στην ταβέρνα «Το μοναστήρι», Αθήνα
δίσκος: Τα Αποκριάτικα (1994)
Προέλευση
Μικρά Ασία
Τόπος Τραγουδιού
Ερυθραία, Αλάτσατα
Θέμα
Αιμομιξία
Ταξινόμηση
Αποκριάτικο, Αθυρόστομο

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Δημήτρης Ζαχαρίας
Τραγούδι
Όμιλος Ελληνικών Λαϊκών Χορών «Ελένη Τσαούλη»
Χορωδία
Νίκος Φιλιππίδης
Κλαρίνο
Γιώργος Μαρινάκης
Βιολί
Κώστας Φιλιππίδης
Λαούτο
Ανδρέας Παππάς
Τουμπελέκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου