Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Γεράσιμος Ανδρεάτος - Χαμόγελο σου ζήτησα



Χαμόγελο, σου ζήτησα, κι αγάπη να μου δώσεις,
κοντά σ' εσένα ήθελα ζωή να μοιραστώ,
προτού περάσει ο καιρός, και πριν να με προδώσεις,
προτού να δω ποια ήσουνα και πριν να κουραστώ.

Ήτανε πολλά τα όνειρά μου,
ήταν τόσα σαν την άμμο του γιαλού,
μου 'λεγες κι εσύ τόσα πολλά, θυμήσου πόσα,
όμως έφυγες αλλού.

Δεν ήξερα τι ήθελες και ήθελα να μάθω,
γιατί τα μάτια έκλεινες και πήγαινες αλλού,
με τρόμαζε η σκέψη μου, φοβόμουν μη σε χάσω,
μην φτάσει εκείνη η στιγμή του μαύρου χωρισμού.

Ήτανε πολλά τα όνειρά μου,
ήταν τόσα σαν την άμμο του γιαλού,
μου 'λεγες κι εσύ τόσα πολλά, θυμήσου πόσα,
όμως έφυγες αλλού.

.-.-.-.

στίχοι, μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης
ερμηνεία: Γεράσιμος Ανδρεάτος
cd: Πικρό φιλί (1994)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου