Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Ελένη Δήμου - Πάμε μαζί



Μοιάζεις με μια διαδρομή,
που κρύβει τόσα μυστικά...
Πανσιόν που μας φιλοξενεί
στα βιαστικά...

Με αγχωμένες Κυριακές,
μέσα σε δίκλινα στενά...
Με χωρισμούς κι επιστροφές
στο πουθενά...

Καρδιά μου πάμε μαζί,
συνήθισέ με σαν τη ζωή,
που σαν ανάσα είναι απλή
κι αυτό το λίγο πες το πολύ...
Καρδιά μου πάμε μαζί,
να μείνω μόνη είμαι δειλή,
συνήθισέ με σαν τη ζωή,
γιατί η αγάπη αργεί...

Συναντηθήκαν οι ματιές,
μες τη ζωή μας την πεζή...
Πήγαμε και δυο εκδρομές
στην εξοχή...

Κι αν παρεμβάλλονται πολλά,
τρελή κι αδύναμη καρδιά,
στα λόγια σου τ' απατηλά
ζω τη στιγμή...

Καρδιά μου πάμε μαζί,
συνήθισέ με σαν τη ζωή,
που σαν ανάσα είναι απλή
κι αυτό το λίγο πες το πολύ...
Καρδιά μου πάμε μαζί,
να μείνω μόνη είμαι δειλή,
συνήθισέ με σαν τη ζωή,
γιατί η αγάπη αργεί...

.-.-.-.

στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
μουσική: Μιχάλης Καπούλας
ερμηνεία: Ελένη Δήμου
δίσκος: Υπόθεση καρδιάς (1995)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου