Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Ρόζα Εσκενάζυ - Τα κεριά τα σπαρματσέτα


Τα κεριά τα σπαρματσέτα,
έλα τώρα άναψέ τα...
Αχ να σε ειδώ να σ' αγκαλιάσω,
στα φιλιά να σε χορτάσω,
να σε δώ να σ' αγκαλιάσω,
στα φιλιά να σε χορτάσω.

Δίχως γκάζι, δίχως λάδι,
πως να ανάψει το λυχνάρι...
Κι η αγάπη θέλει χάδι,
λίγη αγκαλιά το βράδυ,
κι η αγάπη θέλει χάδι,
λίγη αγκαλιά το βράδυ.

Πριν να παντρευτώ δεν είχα,
στα μαλλιά μου άσπρη τρίχα...
Αχ τώρα που είμαι παντρεμένος,
έχω ασπρίσει ο καημένος,
τώρα που είμαι παντρεμένος,
έχω ασπρίσει ο καημένος.

.-.-.-.

στίχοι, μουσική: παραδοσιακοί, Δημήτρης Μαγνήσαλης (Δ. Λαδόπουλος) ;;;
ερμηνεία: Ρόζα Εσκενάζυ
δίσκος: ;;;

- στο cd "Ρεμπέτικα για πάντα Νο3", έκδ.POLYGRAM έτος1994, το τραγούδι "Τα κεριά τα σπαρματσέτα" σε εκτέλεση Ρόζας Εσκενάζυ αναγράφεται ως σύνθεση Δ.Μανησλή. Επίσης στο cd  "Αφιέρωμα-Ρόζα Εσκενάζη" έκδ.SAKKARIS ,το οποίο περιλαμβάνει την ίδια ηχογράφηση, αναγράφονται ως δημιουργοί οι Δ.Μανησαλής-Ρ.Εσκενάζη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου