Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Πέγκυ Ζήνα - Ένα χάδι


Πόσα στερήθηκα και απαρνήθηκα
για να υπάρχεις στη ζωή μου...
Επαναστάτησα, τα ξαναζήτησα,
φεύγω, τα παίρνω όλα μαζί μου!

Μού 'χει λείψει η αγάπη,
στα μαλλιά μου ένα χάδι...
Μια ζωή βαθύ σκοτάδι
και η αιτία πάντα εσύ!
Μια καλή μου φιλενάδα,
μια βολτίτσα στη λιακάδα...
Μού 'χουν λείψει κι όλα μαύρα
και η αιτία πάντα εσύ!

Όσα με μένανε σφιχτά με δένανε,
για το χατίρι σου είχα αφήσει...
Όμως, δεν τ' άξιζες και δε με κράτησες,
φεύγω ο ήλιος μου πριν δύσει!

Μού 'χει λείψει η αγάπη,
στα μαλλιά μου ένα χάδι...
Μια ζωή βαθύ σκοτάδι
και η αιτία πάντα εσύ!
Μια καλή μου φιλενάδα,
μια βολτίτσα στη λιακάδα...
Μού 'χουν λείψει κι όλα μαύρα
και η αιτία πάντα εσύ!

.-.-.-.

στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος

ερμηνεία: Πέγκυ Ζήνα
cd:   Ένα χάδι (2001)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου