Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Δήμητρα Γαλάνη - Χασάπικο 40



Ήλιε μου, ήλιε μου, βασιλιά μου,
μη μ’ αφήνεις σήμερα,
συννεφιά, συννεφιά στην καρδιά μου,
στο κορμί μου σίδερα

Αγόρι ματωμένο, θεριά σε ζώσανε
χαράματα σε πήραν και σε σταυρώσανε

Ήλιε μου, ήλιε μου, βασιλιά μου,
πες μου τι μου ζήλεψες
φώτισες μια στιγμή την καρδιά μου
κι ύστερα βασίλεψες

Αγόρι ματωμένο, θεριά σε ζώσανε
χαράματα σε πήραν και σε σταυρώσανε

.-.-.-.

στίχοι: Νίκος Γκάτσος
μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
ερμηνεία: Δήμητρα Γαλάνη
ενορχήστρωση & διεύθυνση ορχήστρας: Γιάννης Σπανός
μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
δίσκος: Της γης το χρυσάφι (1971)
β' κυκλοφορία: Δήμητρα Γαλάνη (1972) Ήταν ο πρώτος προσωπικός δίσκος της Δήμητρας Γαλάνη και περιείχε τις ως τότε συμμετοχές της σε δίσκους 33 στροφών και τραγούδια που είχε ηχογραφήσει σε 45άρια της Columbia. Το "Χασάπικο 40" το είχε πει σε ηλικία 19 χρονών στον δίσκο των Μάνου Χατζιδάκι, Νίκου Γκάτσου "Της γης το χρυσάφι" (1971) σε ενορχήστρωση Γιάννη Σπανού



Απόσπασμα από τηλεοπτική εορταστική εκπομπή πρωτοχρονιά του 1973, με επιτυχίες του 1972, που παρουσίασαν η Μπέτυ Λιβανού και ο Ντάνος Λυγίζος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου