Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Δήμητρα Γαλάνη - Άσπρο περιστέρι



Όποιος πόνεσε μέσα στη ζωή,
όποιος έκλαψε σαν μικρό παιδί,
τώρα τίποτα πια δε σου ζητά,
μόνο στ' όνειρο θα σ' αναζητά

Άσπρο περιστέρι, μεσ' τη συννεφιά,
μου 'δωσες το χέρι, να 'χω συντροφιά,
άσπρο περιστέρι, μαύρο μου φτερό,
κάθε καλοκαίρι, θα σε καρτερώ.

Όταν σήκωσα το βαρύ σταυρό,
μου παράγγειλες να 'ρθω να σε βρω
κι όταν δάκρυσα σαν την Παναγιά,
ήταν άνοιξη και Πρωτομαγιά.

Άσπρο περιστέρι, μεσ' τη συννεφιά,
μου 'δωσες το χέρι, να 'χω συντροφιά,
άσπρο περιστέρι, μαύρο μου φτερό,
κάθε καλοκαίρι, θα σε καρτερώ.

.-.-.-.

στίχοι: Νίκος Γκάτσος
μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
ερμηνεία: Δήμητρα Γαλάνη
ενορχήστρωση & διεύθυνση ορχήστρας: Γιάννης Σπανός
μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
δίσκος: Της γης το χρυσάφι (1971)
Τραγούδια με στίχους του Νίκου Γκάτσου.
Τραγουδούν, ο Μανώλης Μητσιάς και η Δήμητρα Γαλάνη.
Ο δίσκος ενορχηστρώθηκε και κυκλοφόρησε στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της παραμονής
του συνθέτη στην Αμερική.
Ενορχήστρωση - Διεύθυνση Ορχήστρας: Γιάννης Σπανός.

β' κυκλοφορία: Δήμητρα Γαλάνη (1972).
Ήταν ο πρώτος προσωπικός δίσκος της Δήμητρας Γαλάνη και περιείχε τις ως τότε συμμετοχές της σε δίσκους 33 στροφών και τραγούδια που είχε ηχογραφήσει σε 45άρια της Columbia. Το "Άσπρο περιστέρι" το είχε πει σε ηλικία 19 χρονών στον δίσκο των Μάνου Χατζιδάκι, Νίκου Γκάτσου "Της γης το χρυσάφι" (1971) σε ενορχήστρωση Γιάννη Σπανού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου