Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Μαρίκα Νίνου - Είσαι η γυναίκα που μ' αρέσεις



Είσαι το κορίτσι του γούστου μου
είσαι η γυναίκα που μ' αρέσεις
και το παν θα κάνω οπωσδήποτε
μέσ' στην αγκαλιά μου για να πέσεις

Τάρα-τάρα τάρα-τάρο
θες δεν θες θα σε τουμπάρω
και στα δίχτυα μου θα πέσεις
είσαι η γυναίκα που μ' αρέσεις

Έχεις ένα πλάνο χαμόγελο
βλέμα που ανάβει σαν γιαγκίνι*
και το πήρα απόφαση οπωσδήποτε
να σε κατακτήσω και θα γίνει

Τίρι-τίρι, τίρι-τίρι
με το έξυπνο ψηστήρι
μες στα δίχτυα μου θα πέσεις
είσαι η γυναίκα που μ' αρέσεις

Άδικα μου κάνεις τη ζόρικη
και πετάς ματιές όλο κακία
όλα αυτά να ξέρεις δυναμώνουνε
την ερωτική πολιορκία

Τέρι-τέρι, τέρι-τέρι
θα γενείς δικό μου ταίρι
και στα δίχτυα μου θα πέσεις
είσαι η γυναίκα που μ' αρέσεις

.-.-.-.

στίχοι: Νίκος Φατσέας
μουσική: Σπύρος Κορώνης
ερμηνεία: Μαρίκα Νίνου, Κώστας Καπλάνης
δίσκος: Τα χρόνια της Αμερικής 1954-1955.
 

γιαγκίνι < τουρκική yangın - πυρκαγιά, φωτιά / μεγάλο πάθος, έρωτας. 
 - "...Σ΄ένα γιαγκίνι καίγομαι, σε μια φωτιά μεγάλη
πάρτε νερό και σβήστε με, να μην ανάψουν κι άλλοι..."

 - "σαν της Σμύρνης το γιαγκίνι, στο ντουνιά δεν έχει γίνει "
(Βικιλεξικό και Ρεμπέτικο Γλωσσάρι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου