Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Κώστας Καφάσης - Γέλα κυρία μου



Γέλα κυρία μου, γέλα μαζί μου
γέλα κυρία μου, γέλα καλή μου

Ξένος εγώ, έξω απ' τον κόσμο σου
περαστικός μπήκα στον δρόμο σου
κι είχα το θράσος να σ' αγαπήσω, αητέ
κοίτα η καρδιά μου τι μου ζητάει
έναν αλήτη ποιος τον μετράει
κι αν αγαπάει, ποιος τον νοιάζεται ποτέ

Ξένος εγώ, λίγη ταυτότητα
δίχως καυτή προσωπικότητα
κι είχα την τρέλα να σε λατρέψω, αητέ
Κοίτα η καρδιά μου λάθη που κάνει
έναν αλήτη κι αν θα πεθάνει
απ' αγάπη ποιος τον νοιάζεται ποτέ

.-.-.-.

στίχοι, μουσική: Κώστας Ψυχογιός
ερμηνεία: Κώστας Καφάσης

45άρι του 1975 μαζί με το "Περίπτωσή μου αμαρτωλή"

.-.-.-.

- Όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο Καφάσης -στον Ξυνόπουλο -, το τραγούδι αυτό γράφτηκε για τον Γιώργο Νταλάρα και εκείνος το απέρριψε. «Μετά ο συγχωρεμένος ο Κώστας Ψυχογιός το πήγε στον Κόκοτα, που το απέρριψε και αυτός. Σε μένα ήρθε από τρίτο χέρι το τραγούδι αυτό, και ούτε εγώ το ήθελα. Με κυνηγούσε έναν χρόνο ο Ψυχογιός για να το πω, και ξέρεις γιατί το είπα; Γιατί στην άλλη πλευρά στο 45άρι θα έμπαινε το "Περίπτωσή μου αμαρτωλή", που πίστευα ότι θα κάνει επιτυχία», αποκάλυπτε τότε. Και την πρώτη μεταπολιτευτική χρονιά - μέσα σε διαδηλώσεις και συναυλίες με το σύνθημα «Δώστε τη χούντα στον λαό» και με τη μεγαλύτερη πορεία της επετείου του Πολυτεχνείου όλων των εποχών - ο Κώστας Καφάσης ερμήνευσε τελικά το τραγούδι του Κώστα Ψυχογιού που πάντως έγινε σουξέ τα μεταγενέστερα χρόνια και από πολύ νεολαιίστικο ακροατήριο.(πηγή)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου