Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Μπάμπης Τσέρτος, Χορωδία Ελλάδα - Ένα τρεχαντηράκι



Ένα τρεχαντηράκι, ένα τρεχαντηράκι,
ένα τρεχαντηράκι, βοριάς το 'μπόδισε
και μια μελαχρινούλα, τζόγια μου, αμάν,
το κληρονόμησε

Θάλασσα μη θυμώνεις, θάλασσα μη θυμώνεις,
θάλασσα μη θυμώνεις, μην κάνεις κύματα,
στην π' αγαπώ να στέλνω, τζόγια μου, αμάν,
τα χαιρετίσματα

Τα δίχτυα θα πουλήσω, τα δίχτυα θα πουλήσω,
τα δίχτυα θα πουλήσω και τη βαρκούλα μου
κι όλα θα τα χαρίσω, τζόγια μου, αμάν,
στη Μαριγούλα μου

Έλα να φιληθούμε, έλα να φιληθούμε,
έλα να φιλήθουμε, σαν τ' άγρια πουλιά,
που σμίγουν στα κλαράκια, τζόγια μου, αμάν,
κι αλλάζουνε φιλιά

.-.-.-.

παραδοσιακό Κωνσταντινούπολης (η τρίτη στροφή όπως τραγουδιέται στη Σκύρο)
ερμηνεία: Μπάμπης Τσέρτος και Χορωδία Ελλάδα Ε.Ι.Π. Οδησσού
cd: Η Εστουδιαντίνα Νέας Ιωνίας παρουσιάζει την ορχήστρα λαϊκών οργάνων Οδησσού (2006) - Ζωντανή ηχογράφηση από το Δημοτικό Θέατρο Βόλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου