Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γιώργος Νταλάρας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γιώργος Νταλάρας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Γρηγόρης Μπιθικώτσης - Παραπονιάρικό μου


Ό,τι κι αν έχεις στην καρδιά,
να μου το λες μικρό μου
κι όχι να κάθεσαι να κλαις,
παραπονιάρικό μου...

Και αν σε πίκρανα εγώ,
με τον εγωισμό μου,
συμπάθησέ με και μην κλαις,
παραπονιάρικό μου...

Απόψε θα 'ρθω να στο πω,
πως σ' αγαπώ μικρό μου
και μην κρυφοστενάζεις πια,
παραπονιάρικό μου...

.-.-.-.

στίχοι: Γιάννης Λελάκης
μουσική: Απόστολος Χατζηχρήστος, Σμυρνιωτάκι
ερμηνεία:
Γρηγόρης Μπιθικώτσης
δίσκος 45 στροφών (
1962
a' εκτέλεση: Απόστολος Χατζηχρήστος (Σμυρνιωτάκι, δίσκος 78 στροφών, 1938)
Άλλες ερμηνείες:

εδώ από την ταινία "Εμείς τα μπατιράκια" (1963)



Γιώργος Νταλάρας (50 χρόνια ρεμπέτικο τραγούδι, 1975)


κι εδώ με τον Γιάννη Κότσιρα από το cd "Live 2010"

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Αντώνης Καλογιάννης - Ο μέτοικος



Σαν σύννεφο απ' τον καιρό,
μονάχο μες τον ουρανό,
πήρα παιδί τους δρόμους.
Περπάτησα όλη τη γη,
μ' ένα τραγούδι στην καρδιά
και τη βροχή στους ώμους.

Μ' αυτά τα χέρια σαν φτερά,
που δεν εγνώρισαν χαρά,
πάλεψα με το κύμα
κι είχα βαθιά μου μια πληγή,
αγάπη που δε βρήκε γη,
χαμένη μες το κρίμα.

Με πρόσωπο τόσο πικρό,
από τον ήλιο το σκληρό,
χάθηκα μες τη νύχτα
κι ο έρωτας με πήγε εκεί,
που 'χα στα χείλη το φιλί,
μα συντροφιά δεν είχα...

Με την καρδιά μου μια πληγή,
περπάτησα σ' αυτή τη γη,
που είχα να τη ζήσω...
μα, μου τα πήρανε μαζί
το όνειρο και την αυγή
και φεύγω πριν αρχίσω...

Σαν σύννεφο απ' τον καιρό,
μονάχο μες τον ουρανό,
θα 'ρθω ξανά κοντά σου.
Μέσα σε κείνη τη βροχή,
που σ' άφησα κάποιο πρωί
κι έχασα τη ζωή μου...

Θα 'ρθω ξανά απ' τα παλιά,
σαν το πουλί απ' το νοτιά,
την πόρτα να χτυπήσω...
Θα 'ναι μια άνοιξη πικρή,
που όλα θ' ανοίγουνε στη γη
κι απ' την αρχή θ' αρχίσω

.-.-.-.

στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
μουσική: Ζωρζ Μουστακί
ερμηνεία: Αντώνης Καλογιάννης
δίσκος: Ο Αντώνης Καλογιάννης τραγουδά Μουστακί (1979)


α' ερμηνεία: Γιώργος Νταλάρας
δίσκος: Ο μέτοικος (1971)

 


Κι εδώ Μουστακί, Νταλάρας σε συναυλία στο Παρίσι, 1996, "Palais de Congres"

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Γιώργος Νταλάρας - Έχω έναν καφενέ




Έχω ένα καφενέ,
στου λιμανιού την άκρη...
Τον έχτισε το δάκρυ
αυτών που μένουνε
και περιμένουνε...

Έχω ένα καφενέ,
που ακούει όλο τα ίδια...
Για μπάρκα και ταξίδια
αυτών που μένουνε
και περιμένουνε...

Έχω ένα καφενέ,
ένα παλιό ρημάδι...
Αχ να ‘τανε καράβι
γι αυτούς που μένουνε
και περιμένουνε...

.-.-.-.

στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
μουσική: Μάνος Λοΐζος
ερμηνεία: Γιώργος Νταλάρας
α' ηχογράφηση: Θαλασσογραφίες (1970)

εδώ με τον Μπάμπη Στόκα από το διπλό cd "Τραγουδήστε μην ντρέπεστε!" (2008)



και εδώ μια διασκευή με την Ελένη Τσαλιγοπούλου από το διπλό cd: "20 χρόνια μετά" (2002)