Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ελένη Δήμου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ελένη Δήμου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Ελένη Δήμου & Μανώλης Χατζημανώλης - Θέλω μια αγάπη



Φεγγάρι μισοφέγγαρο,
βυζαντινό φεγγάρι,
εγώ κι εσύ ζευγάρι,
κι η νύχτα ζωγραφιά...
Φιλιά σου δίνω στο λαιμό,
σειρά μαργαριτάρια,
χίλια μικρά φεγγάρια,
που φέγγουν τον καημό...

Θέλω μια αγάπη να μην σβήνει
όπως τ’αστέρι την αυγή,
να 'ναι δροσιά και να με πίνει,
όπως το αίμα η πληγή...

Φεγγάρι μισοφέγγαρο,
του έρωτα δρεπάνι,
το μαύρο σου φουστάνι,
το ρίχνω στη φωτιά...
Θέλω απόψε να χαρώ
και χάδια να χορτάσω,
μήπως και ξεγελάσω,
τον άστατο καιρό...

Θέλω μια αγάπη να μην σβήνει
όπως τ’αστέρι την αυγή,
να 'ναι δροσιά και να με πίνει,
όπως το αίμα η πληγή...

.-.-.-.

στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
μουσική: Μίνωας Μάτσας
ερμηνεία: Ελένη Δήμου & Μανώλης Χατζημανώλης (Ντουέτο)
δίσκος:  Ο μάγος της πόλης (1997)

Ελένη Δήμου - Πάμε μαζί



Μοιάζεις με μια διαδρομή,
που κρύβει τόσα μυστικά...
Πανσιόν που μας φιλοξενεί
στα βιαστικά...

Με αγχωμένες Κυριακές,
μέσα σε δίκλινα στενά...
Με χωρισμούς κι επιστροφές
στο πουθενά...

Καρδιά μου πάμε μαζί,
συνήθισέ με σαν τη ζωή,
που σαν ανάσα είναι απλή
κι αυτό το λίγο πες το πολύ...
Καρδιά μου πάμε μαζί,
να μείνω μόνη είμαι δειλή,
συνήθισέ με σαν τη ζωή,
γιατί η αγάπη αργεί...

Συναντηθήκαν οι ματιές,
μες τη ζωή μας την πεζή...
Πήγαμε και δυο εκδρομές
στην εξοχή...

Κι αν παρεμβάλλονται πολλά,
τρελή κι αδύναμη καρδιά,
στα λόγια σου τ' απατηλά
ζω τη στιγμή...

Καρδιά μου πάμε μαζί,
συνήθισέ με σαν τη ζωή,
που σαν ανάσα είναι απλή
κι αυτό το λίγο πες το πολύ...
Καρδιά μου πάμε μαζί,
να μείνω μόνη είμαι δειλή,
συνήθισέ με σαν τη ζωή,
γιατί η αγάπη αργεί...

.-.-.-.

στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
μουσική: Μιχάλης Καπούλας
ερμηνεία: Ελένη Δήμου
δίσκος: Υπόθεση καρδιάς (1995)



Ελένη Δήμου - Έτσι είναι μάτια μου γραμμένο



Βλέπω τον ήλιο να ψηλώνει,
είναι πρωί και σ' αγαπώ...
Βγαίνω μαζί σου στο μπαλκόνι
και πίνουμε καφέ ζεστό...

Βλέπω τις γλάστρες μας ν' ανθίζουν
και το γεράνι να γελά...
Έτσι θα ζω εγώ μαζί σου,
μέσα σε πράγματα απλά...

Έτσι είναι μάτια μου γραμμένο,
να μ' αγαπάς, να σ' αγαπώ
και ταξιδάκι σε πηγαίνω,
εκεί που ξέρω μόνο εγώ...
Έτσι είναι μάτια μου γραμμένο
κι είναι απλό, πολύ απλό,
τ' άλλο μισό μου ταιριασμένο,
με τον μισό μου εαυτό...


Και μ' αγαπάς και σ' αγαπώ...

Θα 'ρθει η νύχτα και θα πέσει,
στο μαξιλάρι μας αργά
κι όλος ο κόσμος θα χωρέσει,
μέσα σε όνειρα γλυκά...

Μα λίγο πριν να κοιμηθούμε,
θα μου ορκιστείς και θα σου πω,
το ίδιο όνειρο να δούμε,
να το μοιράσουμε κι αυτό...


Έτσι είναι μάτια μου γραμμένο,
να μ' αγαπάς, να σ' αγαπώ
και ταξιδάκι σε πηγαίνω,
εκεί που ξέρω μόνο εγώ...
Έτσι είναι μάτια μου γραμμένο
κι είναι απλό, πολύ απλό,
τ' άλλο μισό μου ταιριασμένο,
με τον μισό μου εαυτό...


Και μ' αγαπάς και σ' αγαπώ...

.-.-.-.

στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
μουσική: Ηλίας Αχλαδιώτης
ερμηνεία: Ελένη Δήμου
δίσκος:  Μια ζωή δε φτάνει (1991)

Ελένη Δήμου - Το καναρίνι


Και με τα χιόνια,
γυρνώντας απ' τα ψώνια,
σε βρήκα στου μπαμπά την αγκαλιά,
να κλαις Ειρήνη,
για το καναρίνι,
που δεν θα ξανακελαηδήσει πια...

Ένα άλλο καναρίνι θα σου φέρω,
όταν περάσει κάμποσος καιρός,
είναι νωρίς ακόμα και το ξέρω,
πόσο πονάει ο πρώτος χωρισμός...

Θά΄ρθουνε κι άλλοι,
κοπέλα πια μεγάλη,
καμιά φορά σε μια κρυφή γωνιά,
θα κλαις Ειρήνη,
για το καναρίνι,
που δεν θα ξανακελαηδήσει πια...

Όταν θα χάνεις κάποιον έρωτα σου,
και θα πικραίνει η γλύκα του φιλιού,
θα νιώθεις πάντα μέσα στην καρδιά σου,
το θάνατο ενός μικρού πουλιού...


Και θα'ναι όλα πιο δύσκολα από τώρα,
που έχεις του μπαμπά την αγκαλιά,
να κλαις Ειρήνη,
για το καναρίνι,
που δεν θα ξανακελαηδήσει πια...


.-.-.-.

στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή
μουσική: Γιάννης Σπανός
ερμηνεία: Ελένη Δήμου
δίσκος:   Προσωπικά (1988)


Ελένη Δήμου - Κανένας δε χαϊδεύει σαν εσένα



Κανένας δε χαϊδεύει σαν εσένα,
ο ήλιος μόνο, ο ήλιος ο ζεστός,
σε χρόνια παιδικά και ξεχασμένα,
κανένας δε χαϊδεύει σαν εσένα.

Το χάδι στο κορμί, το χάδι στην ψυχή,
κάποτε νόμιζα πως είναι δεδομένα
και άνθρωποι αχάιδευτοι με ράγισαν και μένα...
Ο κόσμος είναι, αγάπη μου, σκληρός,
κανένας δε χαϊδεύει σαν εσένα...

Αν χάιδευαν κι οι άλλοι σαν εσένα,
θα ήτανε παράδεισος η γη
και όλα τα παιδιά ευτυχισμένα
κι οι γέροι όλοι χαμογελαστοί...

Αν χάιδευαν κι οι άλλοι σαν εσένα,
θα ήτανε μουσεία οι φυλακές...
κι οι πόλεμοι στα εικονογραφημένα,
εφιάλτες από άλλες εποχές...

Κανένας όμως, μάτια μου θλιμμένα,
κανένας δε χαϊδεύει σαν εσένα...

Το χάδι στο κορμί, το χάδι στην ψυχή,
κάποτε νόμιζα πως είναι δεδομένα
και άνθρωποι αχάιδευτοι με ράγισαν και μένα...
Κανένας σε ολόκληρη τη γη,
κανένας δε χαϊδεύει σαν εσένα...

.-.-.-.

στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή
μουσική: Μιχάλης Καπούλας
ερμηνεία: Ελένη Δήμου
δίσκος: Η ζωή είναι γυναίκα (1993)

Ελένη Δήμου - Δώσ' μου το μέλλον



Δώσ' μου,
γαρίφαλα φλογάτα,
απ' τα νιάτα,
που φεύγουν μακριά.
Δώσ' μου,
τους φίλους πού 'χω χάσει
και τα δάση,
που δεν υπάρχουν πια.

Τα χέρια κράτα μου ως το πρωί,
αγάπη δώσε μου, δώσ' μου ζωή.

Δώσ' μου το μέλλον γεμάτο φιλιά,
έτσι όπως ήταν παλιά,
έτσι όπως ήταν το μέλλον παλιά,
όμορφο σα ζωγραφιά.

Δώσ' μου,
τα μέρη που δεν είδα,
την ελπίδα,
για μια καινούργια γη.

Στο στόμα φίλα με ως το πρωί,
αγάπη δώσε μου, δώσ' μου ζωή

Δώσ' μου το μέλλον γεμάτο φιλιά,
έτσι όπως ήταν παλιά,
έτσι όπως ήταν το μέλλον παλιά,
όμορφο σα ζωγραφιά.

.-.-.-.

στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή
μουσική: Μιχάλης Καπούλας
ερμηνεία: Ελένη Δήμου
δίσκος:  Η ζωή είναι γυναίκα (1993)


Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Ελένη Δήμου - Πάρε με



Θάλασσα τα μάτια σου
και χάθηκα βαθειά
μίλα μου γι' αγάπη με φιλιά
μίλα μου γι' αγάπη
με σημάδια στο κορμί
μυρίζει η νύχτα απόψε γιασεμί

Πάρε με, μ' αγκαλιάζεις και σβήνω
πάρε με, γιατί σ' αγαπώ
πάρε με κι ό,τι θέλεις σου δίνω
πάρε με, γιατί σ' αγαπώ

Μ' όνειρο μοιάζει ο κόσμος φως μου
κι εσύ μοιάζεις με φύλλο γιασεμί

Πάρε με, μ' αγκαλιάζεις και σβήνω
πάρε με, γιατί σ' αγαπώ
πάρε με κι ό,τι θέλεις σου δίνω
πάρε με, γιατί σ' αγαπώ

.-.-.-.

στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
μουσική: Μιχάλης Καπούλας
ερμηνεία: Ελένη Δήμου
δίσκος: Κανείς δεν είναι κανενός (1990)