Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μάνος Αχαλινωτόπουλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μάνος Αχαλινωτόπουλος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Ελένη Τσαλιγοπούλου - Τζιβαέρι



Αχ, η ξενιτειά το χαίρεται,
τζιβαέρι μου,
το μοσχολούλουδο μου...
Σιγανά και ταπεινά...

Αχ, πανάθεμά σε ξενιτειά,
τζιβαέρι μου,
κι εσύ και το καλό σου...
Σιγανά και ταπεινά...

Αχ, εγώ ήμουν που το έστειλα,
τζιβαέρι μου,
εκεί στα μαύρα ξένα...
Σιγανά πατώ στη γη...

Σιγανά και ταπεινά...

.-.-.-.

Παραδοσιακό
ερμηνεία: Ελένη Τσαλιγοπούλου
κλαρίνο: Μάνος Αχαλινωτόπουλος