Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Χρήστος Τσιαμούλης - Από ξένο τόπο, Ωραία που 'ναι την αυγή, Σγουρέ βασιλικέ μου



Aπό ξένο τόπο κι απ' αλαργινό
ήρθ' ένα κορίτσι, φως μου, δεκαοχτώ χρονών

Είχε μαύρα μάτια και σγουρά μαλλιά
είχε και στο μάγουλό του, φως μου, μιαν ελιά

Δε μου τη χαρίζεις, δεν μου την πουλάς
την ελίτσα που 'χεις, φως μου, και με τυραννάς

Δε σου τη χαρίζω, δεν σου την πουλώ,
μόν' την θέλω την ελίτσα να σε τυραννώ
---
Ωραία που 'ναι την αυγή, όταν γλυκοχαράζει
Χαρά σε 'κείνη την καρδιά, που δεν αναστενάζει
---
Σγουρέ βασιλικέ μου και ματζουράνα μου
εσύ θα με χωρίσεις από τη μάνα μου
Σγουρέ βασιλικέ μου με φύλλα πράσινα
θέλω τον έρωτά σου, με χίλια βάσανα

.-.-.-.

Παραδοσιακά
ερμηνεία: Χρήστος Τσιαμούλης
Από συναυλία του Κέντρου έρευνας της Ελληνικής Λαογραφίας Της Ακαδημίας Αθηνών.
Εθνική Λυρική Σκηνή (2008)
Παίζουν: Κυριάκος Γκουβέντας (βιολί), Δημητρακόπουλος Π (κανονάκι) Κλαπάκης Μ (κρουστά) Τσιαμούλης Χ (ούτι, τραγούδι), Σινόπουλος Σ (λύρα) Φιλιππίδης Κ (λαούτο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου