Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Σωκράτης Μάλαμας, Μελίνα Κανά - Χίλια πρόσωπα



-Aν έχεις δρόμο ανοιχτό και το μυαλό σου καθαρό,
έχω το νού μου στις σκιές, τις πόρτες μου κλειστές.
-Δεν αγαπάς, βολεύεσαι, στις ηδονές σου καίγεσαι,
κοιτάς καθρέφτες κι απορείς και λες πως δεν μπορείς.

-Πρόσωπα χίλια τί να πω, που ν' ακουμπήσω να σταθώ,
σας κουβαλώ καθημερινά σαν ψέμματα στιφά.
-Mην ακουμπάς τη λύπη σου, δεν έχει σπίτι η τύχη σου,
χιλιάδες αν σε κουβαλούν, χιλιάδες θα πονούν

-Mες στης Πανδώρας την ψυχή φοβήθηκα κι έχω κρυφτεί,
έκλεψα δώρα απ' τη σιωπή και να η ανταμοιβή.
-Δως μου το χέρι σου ψυχή, δεν έχει δρόμο η φυλακή,
μέσα σου κι έξω αντηχούν, τα βήματα όπου βρουν.

.-.-.-.

στίχοι, μουσική: Σωκράτης Μάλαμας
ερμηνεία: Σωκράτης Μάλαμας, Μελίνα Κανά
δίσκος: Της μέρας και της νύχτας (1992)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου