Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Ελένη Βιτάλη - Αυτά παθαίνει μάτια μου



Δεν είναι πως δεν έκανα,
ούτε πως δεν αξίζω,
ούτε και πως τα λάθη μου,
δεν τα αναγνωρίζω.

Δεν είναι πως δεν πόνεσα,
ούτε πως δεν πονάω,
είναι που ό,τι μου 'κλεψες,
πίσω δεν στο ζητάω.

Αυτά παθαίνει, μάτια μου,
όποιος πολύ αγαπάει,
πετάει μέσα στα σύννεφα,
στη γη παραπατάει.

Δεν είναι πως δε νοιάζομαι,
ούτε πως δε με καίει,
ούτε και πως δεν ξέρω πια,
για όλα αυτά τι φταίει.

Δεν είναι πως δεν άντεξα,
ούτε πως δεν αντέχω,
λίγα εσύ μου ζήτησες,
σου 'δωσα ό,τι έχω.

Αυτά παθαίνει, μάτια μου,
όποιος πολύ αγαπάει,
πετάει μέσα στα σύννεφα,
στη γη παραπατάει.

.-.-.-.

στίχοι, μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης
ερμηνεία: Ελένη Βιτάλη
δίσκος: Και μπήκαμε στα χρόνια (1988)


Προτιμώ την επανεκτέλεση στο cd "Προσκήνιο - Ζωντανή ηχογράφηση από το Αερικό" (2000):

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου